هتلهای کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای کیش

 

هتل دريا کیش در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 مترمربع زيربناء ساخته شده است كه هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد و از لحاظ موقعیت مکانی در مركز جزيره كيش قرار گرفته است. موقعيت مكانى هتل دریا در محلى قرار گرفته كه بدون نياز به تاكسى ، مسافرين تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد کنند .هتل دريا در جزيره زيباى كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار دارد که دارای اتاق های 2 و 3 تخته در تور کیش می باشد . اتاق ها دارای صبحانه ، کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس برای گردشگران تور کیش می باشد.هتل دریای کیش از لحاظ کیفیت در حد هتل آپارتمان 2 ستاره اما از لحاظ موقعیت مکانی برای مسافرین تور کیش عالی می باشد.

 

 

هتل ۴ ستاره پارمیدا در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است و مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.هتل پارمیدا از اتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن  مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر و... می باشد.

مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن مانند استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … به صورت رایگان در تور کیش استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی در تور کیش برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 4 ارديبهشت 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی